Általános Szerződési Feltételek

Üzemeltető (Szolgáltató)

Általános tudnivalók

Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a www.rrfittshop.hu webáruházban történő vásárlás szabályait tartalmazzák. Az ÁSZF célja, hogy szabályozza a Visnyeiné Gulyás Renáta e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webshop vásárlási folyamatait, valamint a fogyasztó jogait és kötelezettségeit.

A termékek köre

A webáruházban táplálékkiegészítők, vitaminok, egészséges életmódot támogató élelmiszerek és egyéb termékek vásárolhatók. A termékek mellett feltüntetett ár bruttó ár, az ÁFA-t tartalmazza. A termékek mellett megjelenik a várható kiszállítási idő (általában 2–5 munkanap).

Rendelés menete

  1. Termék kiválasztása, kosárba helyezése
  2. Kosár tartalmának ellenőrzése
  3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása
  4. Vásárlói adatok megadása
  5. ÁSZF és Adatvédelmi Tájékoztató elfogadása checkbox pipálásával
  6. Megrendelés véglegesítése
  7. Automatikus visszaigazoló e-mail

Fizetési módok

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Szállítás

A termékek kiszállítása a GLS, Foxpost, valamint MPL (Magyar Posta) szolgáltatókon keresztül történik. A szállítási díjakat a rendelés véglegesítése előtt külön feltüntetjük. A kiszállítás átlagos ideje: 2–5 munkanap.

Elállás joga

A fogyasztó a termék kézhezvételét követően 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási szándékot e-mailben kell jelezni ([email protected]). A terméket az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül kell visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

Szavatosság, jótállás

A Szolgáltató a termékekre a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatosságot biztosít. Amennyiben a termék tartós fogyasztási cikknek minősül, a jótállásra vonatkozó rendelkezéseket külön feltüntetjük a termékleírásban.

Panaszkezelés, vitarendezés

A vásárlók panaszt tehetnek e-mailben ([email protected]) vagy postai úton. A panaszok kivizsgálására 30 nap áll rendelkezésre. Amennyiben a panasz nem vezet eredményre, a vásárló fordulhat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez, valamint online is benyújthatja a panaszát az Európai Unió ODR platformján keresztül: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Adatkezelés

Az adatkezelés az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR), valamint a 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) szerint történik. Az adatkezelési gyakorlat részleteit az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza, amely elérhető a weboldalon.

Egyéb rendelkezések