Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük a válaszokat az általatok leggyakrabban feltett kérdésekre, hogy ezáltal megkönnyítsük nektek a weboldalunkon a vásárlást.

Mennyi a szállítási költség?

FoxPost - 25.000,-Ft alatti vásárlás esetén a kiszállítási díj 1200,-Ft

GLS, GLS csomagpont - 25.000,-Ft alatti vásárlás esetén a kiszállítási díj 1990,-Ft

25.000 Ft felett INGYENES! - Utánvétel díja + 490 Ft

Hány napon belül kapom meg a terméket?

A 12:00-ig leadott rendeléseket 1 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, a 12:00 után leadott rendeléseket 2 munkanapon belül adjuk át a futárnak. Ez azt jelenti, hogy általában maximum 2-3 munkanapon belül megérkezik hozzád a csomagod!

*Kiemelt akciók (pl.: Ingyenes szállítás, Kiárusítások, stb...) esetén a szállítási idő eltérhet a megszokottól!

Tudtok segíteni a termékválasztásban?

Nagyon szívesen állunk a segítségetekre táplálékkiegészítők, élelmiszerek választása esetében, melyek az oldalunkon találhatóak. Elegendő, ha telefonon a +36 30 737 7216 vagy +36 30 410 6603 telefonszámon, vagy e-mailben az [email protected] címen felveszed velünk a kapcsolatot. Minden kérdésetekre örömmel válaszolunk.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható a rendelés?

A megrendeléseken az ügyfélszolgálatunk munkatársai tudnak változtatni, ezért ha valami miatt nem vagy megelégedve a megrendelt tételekkel vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 30 737 7216 vagy +36 30 410 6603 telefonszámon, vagy e-mailben az [email protected] címen. Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot. Ha szeretnéd valamelyik terméket visszaküldeni vagy kicserélni, lépj kapcsolatba velünk a fenti elérhetőségeken.

Hogyan használható fel a kedvezményes kupon?

A kupon és az ajándékutalvány is a kosárban használható fel. Az alsó részben a Rendelt termékek listája alatt található egy ablak, itt kell megadni a kuponod számát. Ne felejtsd el megerősíteni a Kuponkód ellenőrzése gombbal. Ezután a rendszer levonja a megrendelésed végösszegéből az ajándékutalványon található összeget.

A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?

Ha bármilyen problémád adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban), mihamarabb fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz. A panaszt az [email protected] címre küldd, melyhez csatold a csomag tartalmáról készült képeket, vagy hívd fel az információs vonalunkat az alábbi telefonszámok egyikén: +36 30 737 7216 vagy +36 30 410 6603. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk.